ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021

Posted on Posted in news

Tη συνάντηση του μήνα πραγματοποίησαν τα Ασφαλιστικά Γραφεία Πωλήσεων με επικεφαλής τον Δ/ντή, κ. Γιώργο Αναστασίου, μέσω του προγράμματος Skype με παρουσία όλων των ασφαλιστικών πρακτόρων Κεντρικής, Δυτικής και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης της Διεύθυνσης του.

Στην τρίωρη συνάντηση υπήρξαν ενδιαφέροντα θέματα προς συζήτηση. Ο κ. Γιώργος Αναστασίου, αφού έκανε μια εκτενή ανάλυση για τις παραγωγές του Μαρτίου, συγχάρηκε τους συνεργάτες που ξεχώρισαν τον προηγούμενο μήνα, που παρά τις συνθήκες εν μέσω πανδημίας, έκαναν το καλύτερο δυνατό για τους πελάτες τους.

Μπράβο για την υψηλή παραγωγή και απόδοση  στους: κ. Κουτσογιάννη, κα Θεοχάρη, κ. Ντόνα, κ. Ψαρρά Παν., κα Παρπούλα, κ. Δαϊλάκη, κα Μελίδου, κα Καραβέτη και κα Δερμεντζίδου, αλλά και όλους τους υπόλοιπους συνεργάτες παλιούς και νέους.

Ένας από τους προσκεκλημένους ομιλητές ήταν ο κ. Νίκος Χουβαρδάς, έμπειρος Οικονομολόγος και Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα ανάπτυξης πωλήσεων, marketing, management και επικοινωνίας, ο οποίος αναφέρθηκε στη βαρύτητα εμπιστοσύνης στη σχέση πελάτη και ασφαλιστικού πράκτορα. Ενδεικτικά, ανέφερε ότι η σχέση με τον πελάτη χρειάζεται να χτίζεται σε βράχο όχι στην άμμο.

              

Η κα Έλενα Ζουμπουλίδου, υπάλληλος του Υποκαταστήματος Καβάλας, αναφέρθηκε στην Αστική Ευθύνη ενοικιαζόμενων δωματίων (κ.ά), παροχή άκρως σημαντική, αφού η κάλυψή της εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησής σας, ακόμα και αν βρεθείτε αντιμέτωποι με απρόβλεπτες διεκδικήσεις πελατών σας που θα είχαν δυσάρεστες οικονομικές συνέπειες για τη βιωσιμότητα και τη φήμη της επιχείρησής σας.

Έπειτα τον λόγο πήρε ο Συντονιστής Ομάδων, κ. Κόλτσος, ο οποίος μίλησε για τα δοκιμαστικά κλεισίματα, την τεχνική των δοκιμών κατά το κλείσιμο της πώλησης (σκοπός, χρήση και πλεονεκτήματα αυτών). Ολοκλήρωσε την παρουσίασή του με γενικές ερωτήσεις για το κλείσιμο των πωλήσεων.

Η κα Ευστρατιάδου Κατερίνα έκανε μια εκτενή παρουσίαση για αλληλένδετη σχέση της θετικότητας και του επιτυχημένου επαγγελματία. Είπε, χαρακτηριστικά ότι αυτό που ξεχωρίζει τους επιτυχημένους ανθρώπους είναι η ικανότητα να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες με αισιοδοξία και θετικότητα. Όπως τόνισε, πελάτες και γενικότερα, οι άνθρωποι, έχουν ανάγκη για λύσεις όχι για προβλήματα.